Vitézy Dávid, a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) közlekedésért felelős államtitkára (j) beszél, mellette Pafféri Zoltán, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója a Szeged és a röszkei határ vasútvonal-fejlesztés kivitelezési munkáinak jelenlegi állásáról tartott sajtótájékoztatón Röszkén 2022. július 3-án. A magyar kormány 45 milliárd forintot költ hazai költségvetési forrásból arra, hogy Szeged és a röszkei határ között egyvágányú, villamosított, óránként 120 kilométeres sebességre alkalmas új vasúti pálya épüljön. A háttérben a világ egyik legnagyobb vasútépítőgép-gyártója, a Plasser & Theurer által épített SMD-80/UVP-2002 típusú vágányépítő és átépítő géplánc.

Vitézy Dávid, a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) közlekedésért felelõs államtitkára (j) beszél, mellette Pafféri Zoltán, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója a Szeged és a röszkei határ vasútvonal-fejlesztés kivitelezési munkáinak jelenlegi állásáról tartott sajtótájékoztatón Röszkén 2022. július 3-án. A magyar kormány 45 milliárd forintot költ hazai költségvetési forrásból arra, hogy Szeged és a röszkei határ között egyvágányú, villamosított, óránként 120 kilométeres sebességre alkalmas új vasúti pálya épüljön. A háttérben a világ egyik legnagyobb vasútépítõgép-gyártója, a Plasser & Theurer által épített SMD-80/UVP2002 típusú vágányépítõ és átépítõ géplánc.
MTI / Rosta Tibor




